Wednesday, August 3, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan al mubarak !


Saya harap tidak terlalu terlambat nk ucapkan.....
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan tahun ini.  .
SEMOGA Ramadhan kali ini kita semua diberkati allah...
dan bnykkkan lah amalan2 di bulan YG MULIA ini
....

kepada yg menegenali sy, saya ingin memohon maaf 
diatas segala kesalahan saya selama korg mengenali sy..
setiap orang ade wat kesilapan..
xterkecuali juga saya....

pada mereka2 yang rasa saya bersalah,
mungkin ade kesilapan2 yg saya tidak sedar saya telah lakukan..
saya sedar siapa diri saya .
berbanding korang semua..
tapi semua telah berlaku...
saya reda dengan ape yang telah berlaku..
mungkin ade hikmah drpd ape yg telah berlaku...
saya cume boleh berharap korang semua maafkan saya...

wassalam.....:)


No comments:

Post a Comment