Tuesday, November 22, 2011

rindu gileeeeeee ~

Assalamualaikum ,
selamat sejahtera ,
good nights ....

lama gile tak update blog !
kawan -2 , kite nak cite sesuatu nie ~ 

kite rindu kat seseorang la ,.....
lama gile takjumpe die since die pindah aritu ~
bile la agaknya dapat jumpe die kan ?
hmmm ntah la ... die pOn busy skang ngan keje baru ~
lagi 1 die takde transport...

tapi alhamdulilah , 
die still lagi ingat kat aku ...

aritu die ade text aku ,
memang aku happy giler time tu ,
ingat jugak die kat ek ~
hhuuhu =,=''

kalau kOrang semua tnye kenapa aku sayang die ,
aku takde jawapan nye ~
kasih sayang yang datang ,
semuanya dari hati aku ...

mungkin sebab die selalu ambik berat pasal aku kOt ~

aku tahu die ngah sedih sekarang nie ,
tapi aku tak mampu nak buat pe lagi ,,,
aku just leh bg semangat kat die ,,,

die tahu aku take care pasal die
die tahu aku sayang die ..
die tahu aku selalu risaukan die ,...

ape jua yang berlaku pada nya , 
aku kena ambik tahu ...

walaupun aku tahu ,
die ade adik yang bOleh jage die ,
yang dekat ngan die ..
yang jage makan minum die ..
aku still akan tetap take care pasal die ,
WALAU MACAM MANE SEKALIPON ! 
itu janji aku ...

untuk DIE ,
ingat , saya sayang awak okeyh
sampai bila-2 ...

k la , sekian untuk arinie ...
nnti aku update lagi okeyh..

wassalam ,
good nights again ,
see you again ! 
bye-2 :D

keep following my blogs okeyh ~


No comments:

Post a Comment