Thursday, November 24, 2011

sambungan ~ rindu gileeeee ..

kita jumpe g ~
nk cite nie ,
dengar la awak . . .
awak dengar tak nie ..?
hahahaha

awak -2 ,
baru semalam je saya buat entry pasal die kan ?
ingat lagi tak ??
huhu =,=''

tibe-2 kan arinie saya nampak die ...

punye la saya gembira nampak die ,
tapi saya tak tunjuk la kan ~
die dah agak berisi sekarang ,
mungkin senang hati ~

ade info-2 yang bgthu saya ,
saya pOn agak terkezuuutt jugakk la kan ?
tak sangka-sangka lak ,
sebab saya tak sangka betOl yang die nak dtg arinie ..
mungkin d sebab lain kOt ...
ntah la ,,,

takpe la ,
asalkan saya dapat tengOk die..
rindu gile la kat die ~
dah lama kOt tak bOrak ngan die ..
cam dulu-2 ..

itu semua hanya tinggal kenangan ~
kenangan yang mengajar saya erti kehidupan ~

ape-2 pOn ,
saya thu ,
die sentiase mendoakan kejayaan saya ..
begitu juga saya ,,

walaupOn arinie tak dapat nak tegur die ,
dapat tengOk die sekejap pOn dah cukup bermakna ~

KHAS UNTUK DIE ~
awak thu sape diri awak ,,
tak perlu kOt saya nak mentiOn kat sini ...

ape-2pOn saya nak awak tahu , 
walaupOn saya dah berkali-kali cakap hal yang sama kat awk ~

saya sentiasa sayang kan awakkkkkkk , okeyh ??


k la awak-2 sekalian , 
saya dah ngantOk nie .. 
nk tidow la ~ 
esOk d kelas .. 
ape2 hal , kite sambung lain kali k .. 
bye-2 salam , 
gOOd nights , ollsss :D 

mOOd : happy sangat . . . 
dapat tengOk die arinie .. 
even just 4 awhile , 
but it very meaningful 2 me ~ 
writers : Nasuha 



No comments:

Post a Comment