Saturday, August 6, 2011

Peristiwa Yang Xkan DILUPAKAN ! ! !

5 August 2011, tarikh yg aku akan sentiasa ingat ! :)


pehhhh !!!!
semalam adalah ari yg paling memenatkan bg aku n norsyakila bt roselan shah...
sebab..........................

1st , tunggu tren ktm kat stesen kajang sampai tren -5 baru dapat naik...
punye la ramai orang semalam nk naik tren....

2nd , dah naik tren.....
stuck lak kat stesen ktm bts ( BANDAR TASIK SELATAN)
dengan perut kosong nye....
ape lagi cri , cri air nk minum la.....uhuhuhh

3rd , naik tren seterus nye....
stop pulak kat stesen salak selatan...
lama seyh nk kena tunggu....
naik cramp kaki berdiri ...hhuhuh

4th , pastu naik tren balik....
then stop pulak kat stesen Kuala Lumpur....
peh !!! memang menyirap je....
rupe-rupenya xde elektrik kat stesen sentul dan seterusnya...

so jawab nya, kol mama dan suruh mama ambik...
sampai2 umah dah pkol 12....then melantak la ....ape g...hahhahaha..
lapar punye pasal....

itu memang pengalaman paling xdapt aku lupakan 
selama aku hidup hahaha..
xpernah tunggu tren sampai 5 kali baru dpt naik.....
betul x norsyakila...
ape2 pon , pengalaman tu mengajar kita ,..hahha

dah la nk berbuka ni...
nnti2 aku update blog ni agy....huhuhu
wassalam & selamat berbuka ..:)


No comments:

Post a Comment