Tuesday, August 9, 2011

again ? ? ? ape lagi aku dah wat salah ni ?

dugaan , dugaan ...
macam2 dtg menimpa aku...
dah la penyakit aku dtg balik,

timbul tanda tanya.....kenapa....
ape lagi yang aku dh wat salah...?
xcukup2 lgi ke kata2 maaf yg keluar drpd mulut aku ni...
aku pernah dipersalahkan...
xkan DIA nk bg alasan yang sama kot !

susah betol la....
bila kita jadi diri sendiri,
ade je yang xkena...

tapi orang yg hidup dgn kepura-puraan....
DIA suka lak.....
aduhh .....

aku dh cube nk berbaik ngan diorg..
diorg yg xbg respon....
xkan aku nk paksa diorg lak...
ade la 2 - 3 org yg dh ok ngan aku...
aku hargai diorang still sudi nk berbaik ngan aku...
aku rasa terharu dgn sikap keterbukaan diorg....

ape2 pon diorg tetap senior....
aku respect diorang...
budak2 lain mungkin pandang serong kat diorang..
itu persepsi masing2...

ape2pon aku try nak berbaik ngan diorg..
biar la aku mengalah untuk kebaikan org lain...

dah la nk g mandi...
nnti aku sambung update blog g k...huhu..
bye wassalam...

No comments:

Post a Comment