Friday, August 5, 2011

assignment ? DONE !


Salam,dah lama xupdate blog...sori la buzy skit skg, dah masuk tahap 2 nie...banyak perkara nak difikirkan....

untuk pertama kalinya,semua assignment aku siapkan sebelum dateline...
rasa lega sngt....xyah susah2 nk fikir pasal assignment...
boleh la relax2 skit....

tugas aku cm biase la....pastikan semua kawan2 baik aku siapkan assignment diorg...
well, aku xsuke tengok diorg kelam kabut last2 minute baru nak buat assigment..
untuk megelakkan semua tu berlaku,
aku la org yg akan suruh diorg buat assignment...

by the way, secara jujur aku ckap yg aku rindu ngan senior yg kenal aku...
kak linda , pok cik , kak farah



nora buntal n as



ini la senior2 yang aku akan ingat smpai bila2..
sebb bnyk kenangan manis mahupun pahit yg aku dapat 
daripada diorg ni...
mengenali diorang semua ni...adalah 1 perkara yg xdapat aku bayangkan 
yang aku akan kenal dgn diorg ni...
well, diorg kan famous kat kolej yg aku blajar skg ...
hehhee..jgn marah gurau je..

ade lagi senior2 yg aku kenal , nnti2 la aku upload gambar diorg lagi k...
k la nk siap g kolej daa...
kalau d masa , aku update lagi blog aku ni k...
wassalam...peace no war ..:)
love u guys ..:)


No comments:

Post a Comment