Tuesday, December 28, 2010

KekeCeWAaN....

Salam,
sekian lama aku tak mengupdate blog ni..
tibe2 hari ni terdetik di hati ku untuk
meluahkan ape yang terbuku di hati ini...

first of all,
aku nk ckp yg aku bengang betul ngan manusia zaman sekarang...
mungkin betul pe yg mak aku selalu ckp...
nnti kalau kita mati,
belum tentu saudara mara kita yg dtg ziarah dulu...
entah2 xdtg langsung...

diorg ni time diorg susah je cari kita....
tapi dh senang...
huh...
btg hidung pun xnampak...
 tapi bila kita susah..
ade diorg dtg tolong kita...
jgn harap la....

aku kadang xfaham ngan org cm ni....

yg aku pelik...
tempat tu boleh pulak diorg pergi... 
umah aku ngan tempat tu bukannye jauh pun.....
bagi alasan xtahu la...ape la....
ade la alasan yg DIE bg munasabah..
ade yg  xmunasabah langsung....


ape la punye manusia.....
pesan aku lau ade la org cm ni dalam hidup korg..
it's better korg jauh kan diri dri  org2 cm ni....
daripada korg makan hati dengan perbuatan diorg...


Sincere,
Budak Emosi..



No comments:

Post a Comment